ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ : 2752306757

Καλάθι Αγορών 0

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

1. Εάν το προϊόν σας είναι ανεπιθύμητο ή έχετε αλλάξει γνώμη –

Καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2751067208 ή στέλνωντας email στο [email protected]  για την επιστροφή του προϊόντος.

Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας σας μέχρι να λάβουμε την επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Σας συνιστούμε να αποκτήσετε μια απόδειξη παραλαβής αποστολής όταν στέλνετε το προϊόν σας πίσω σε μας. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται είναι πλήρης, με την αρχική συσκευασία και αποστέλλονται με ασφάλεια.

Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.

Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά.


Παρακαλώ σημειώστε: Εάν το προϊόν επιστραφεί σε μια κατάσταση η οποία δεν είναι πλήρως δικαιολογήσιμη  ή η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας. Αυτό δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.
Δεν θα επιστρέψουμε τα ταχυδρομικά τέλη ή επιβαρύνσεις συσκευασία δώρου. Το κόστος της επιστροφής μίας παραγγελίας είναι δική σας ευθύνη και το εν λόγω κόστος δεν επιστρέφετε.

2. Εάν το προϊόν σας είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο –

Κάνουμε πάντα το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν σας θα φτάσει σωστά και σε άριστη κατάσταση. Μερικές φορές, όμως, τα λάθη συμβαίνουν και θέλουμε να είμαστε σε θέση να τα επιλύσουμε για σας το συντομότερο δυνατό.

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2751067208 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση [email protected] για την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

Επίσης, να αναφερθεί με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

3. Εάν σας έχει σταλεί λάθος προϊόν –

Κάνουμε πάντα το καλύτερο για να εξασφαλιστεί ότι θα λάβετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει.

Πάραυτα, σε περίπτωση που λάβατε διαφορετικό προϊόν από ότι είχατε παραγγείλει, καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 27510-67208 ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση [email protected] για να κανονίσουμε την 

επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

 

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

 

Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

 

Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή, την ανταλλαγή ή την αντικατάσταση έως ότου λάβουμε πίσω το προϊόν σας. Εάν σας έχει σταλεί λανθασμένη παραγγελία, τότε μπορούμε να σας παρέχουμε με ένα Δελτίο Επιστροφής ώστε να μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας πίσω σε μας δωρεάν. Το Δελτίο Επιστροφής αποστέλλετε σε κάθε παραγγελία.

 

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα προς επιστροφή προϊόντα είναι ανέπαφα, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους και ότι αποστέλλονται με ασφάλεια.

 

 

 

Αποζημίωση Επιστροφών

Όταν το προϊόν επιστρέφεται στην Εξυπηρέτηση Πελατών το κόστος της παραγγελίας θα καταβληθεί στον ίδιο λογαριασμό ή στην ίδια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα με την οποία πραγματοποιήσατε την εξόφληση της παραγγελίας σας. Η αξία της επιστροφής θα είναι η ίδια με το κόστος της παραγγελίας που καταβάλετε.